Αναρτήθηκε από: evans | Αύγουστος 1, 2007

Back…

Δυστυχώς τελείωσαν οι ευχάριστες μέρες που πέρασα με την κοπέλα μου και γύρισα στα “πάτρια εδάφη”, γεμάτος στεναχώρια και μία δόση μιζέριας, λόγω των μερών που έπονται. Πέρασα αρκετά ωραία αυτές τις μέρες, αν και δεν έκανα πραγματικά τίποτα το ιδιαίτερο. Ούτε διακοπές πήγα, ούτε χάρηκα θάλασσα και καλοκαιρινή δροσιά στην παραλία, αραχτός σε μία respectful αμμουδιά, ούτε τίποτα, γενικώς, που να μυρίζει καλοκαίρι.

 

 

Οι “διακοπές” μου άρχισαν στις 19 Ιουλίου, αφού πέρασαν είκοσι απολαυστικές μέρες διαβάσματος αγγλικών. Τα αρχικά σχέδια έλεγαν για δέκα συνεχόμενες μέρες Αθήνα, με αρκετές μονοήμερες εκδρομές σε διάφορα μέρη. Τελικά, όμως, λόγω κάποιων ατυχών γεγονότων, οι δέκα μέρες έγιναν τέσσερις και ύστερα ξανά Θεσσαλονίκη. Σε αυτές τις τέσσερις μέρες δεν κατάφερα να κάνω τίποτα, πέραν του να είμαι συνέχεια με την κοπέλα μου και να αγοράσω κάποια παιχνίδια, κάποιες φιγούρες και ένα… m3 για το DS 🙂 . Όπως και να έχει, η επιστροφή μου στη Θεσσαλονίκη ήταν πολύ σύντομη, αφού μετά από λίγες μέρες ξανά κατέβηκα Αθήνα, με την ελπίδα ότι θα είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα, που όντως και ήταν. Παρόλα αυτά, δεν έμεινα ιδιαίτερα ικανοποιημένος, κυρίως γιατί δεν μπόρεσα να χαρώ τις μοναδικές μέρες που έχω για να κάθομαι.

 

 

Τέλος πάντων, επειδή με έχει πιάσει το κλασικό συναίσθημα που με πιάνει σε κάθε προ-εξεταστική περίοδο και επειδή έχω αρκετό διάβασμα, θα γράψω αρκετά πράγματα, θα αφιερώσω πάρα πολύ χρόνο σε άρθρα ταινιών, σε παιχνίδια και θα φροντίσω να κάνω ένα post με όλα τα νέα του χώρου των JRPGs των τελευταίων εβδομάδων, που δεν κατάφερα να κάνω τόσο καιρό. Βέβαια όλα αυτά θα γίνονται στον ελεύθερο μου χρόνο, κυρίως το βράδυ και στα μικρά διαλείμματα μεταξύ του διαβάσματος… Life sucks dudes 😛 .

Σχολιάστε

Kατηγορίες

